Kezdőlap Rólunk ▼ Webáruház ▼ Gyulladás Táplálkozás ▼ Mozgás Blog Életmódváltó Klub Tanácsadás ▼
Ne menjen el INGYENES AJÁNDÉK nélkül! Maradjon még 1 percet és vegye át ajándékát:
Kérem az ingyenes ajándékot >>>
 
Wellstar zöld alga

Az alga a XXI. század újra felfedezett csodája, fénytáplálék, a WHO - által ajánlott szuper élelmiszer. Hatékony méregtelenítés, lúgosítás 3 fázisban.

Tudjon meg többet >>>
Weight Control Glucomannan

A természet és a tudomány együttműködésének különleges ajándéka.

Tudjon meg többet >>>
Coral mine

Öntsünk tiszta vizet a pohárba, a korallok erejével.

Tudjon meg többet >>>
KRIELLA az életért

A testért és az elméért. Az Omega-3 zsírsavak kitűnő forrása, az egész családnak, az idegrendszer és az immunrendszer védelméért.

Tudjon meg többet >>>
Ayura Herbal

Az élet elixirje, az életmódváltás élvezetes útja.

Tudjon meg többet >>>
DXN Ganoderma kávé, tea

Nem akar lemondani a kávézás öröméről?! Egészségét támogathatja kávézással?! Igen! A megoldás a jótékony hatású ganodermás kávé. Élvezze a különbséget: fogyjon a DXN segítségével!

Tudjon meg többet >>>
N.I.C.S. Multivitamin gyerekeknek Probiotikummal

Innováció.Előrelátás.Egészséges gyermekkor.Mi megalkottuk, Ön Dönt!

Tudjon meg többet >>>
Slim Pasta

Jó hír a tésztakedvelőknek! Az Ördögnyelv természetes glükomannán (konjak) rostjaiból és Zabrostból készült Slim Noodles® a hagyományos tészták kalóriaszegény alternatívája.

Tudjon meg többet >>>
OXO Hologram Disk

Fájdalomból béke és megnyugvás születik. Krónikus alvásnélküliségből erős immunrendszer, nyugodt, produktív nappalok. Enerválatlan, kis munkabírásból nagy teljesítmények, célok valósulnak meg.

Tudjon meg többet >>>
ÖKO tisztítószerek

RAGYOGJON MINDEN - erőfeszítés és kompromisszumok nélkül!

Tudjon meg többet >>>

ÉletmódBázis Életmódváltás: Miért fontos az egészséges életmód?

Életmódváltás és egészséges életmód témájában nagyon sok tanácsot, szabályt találhatunk, és ember legyen a talpán, aki ezek között igazán el tud igazodni, melyiket is válassza. Diétákban és csodás fogyást ígérő termékekben sincs hiány, mégis rengetegen küzdenek túlsúllyal és annak következményeivel.

Az egészséges életmód kivitelezésében három fontos irányvonalat kell követnünk: 

  1. Betegségmegelőzés, azaz prevenció.
  2. Szervezetünk méregtelenítése, immunrendszerünk megerősítése.
  3. És nem utolsó sorban, pedig az életmódváltás.

betegségmegelőzés és életmódváltás kiemelten fontos szerepet kell, hogy betöltsön életünkben, ugyanis a szervezet minden korábbi betegséget “megjegyez”. Az orvoslás több évezredes fejlődésében a prevenció, alig száz éves múltra tekint vissza. Azonban megismerésének most van talán a legnagyobb jelentősége!. A megelőzés (prevenció) lehet elsődleges, ill. másodlagos. Primer prevenciót a rizikófaktorokkal élő, de még nem kimutathatóan beteg embereknél vizsgálják. Ide tartozik például a dohányzás elhagyása, az egészséges táplálkozás, a magas vérnyomás, magas vérzsírszintek, cukorbetegség kezelése, az optimális testsúly elérése. Másodlagos megelőzést pedig beteg egyéneknél, például szívinfarktust vagy szélütést követően végeznek, melynek a célja a betegség ismételt kiújulásának illetve, a szövődmények kialakulásának a megakadályozása.

Életmódváltásra és megelőzésére a következők használhatóak:

  • Anyatejjel történő táplálás legalább 6 hónapos korig, az egészséges fejlődés követése.
  • Az egészséges táplálkozás alapelveinek megismertetése és követése kisgyermekkortól a család és az intézmények támogatásával.
  • Az ideális testtömeg ismerete, lásd BMI kalkulátor.
  • Rendszeres fizikai aktivitás, életkornak megfelelő mozgásforma választása.
  • Az egészséges táplálkozáshoz szükséges élelmiszerek összetevőinek ismerete.
  • Éljünk az aktív stresszkezelés lehetőségeivel, mint meditácó vagy Önismereti tecnikák.
  • Az elhízás szövődményeinek ismertetése, megelőzése tájékoztatással.
  • A rendszeres szűrővizsgálatok, melynek kiemelt jelentősége van, még látszólag egészséges állapotban is, hiszen a magas vérnyomás, vagy koleszterin értékek nem okoznak panaszokat.

A felvilágosítás fontos, de sajnos önmagában nem elég ahhoz, hogy megváltoztassa az emberek szemléletét. Az életvitel módosításai jelentősen csökkentenék a koszorúér betegség, a rosszindulatú daganatok vagy a cukorbaj előfordulását. Az amerikai statisztikák szerint a dohányzás, a túlzott alkoholfogyasztás, az egészségtelen étkezés és a mozgáshiány okozza a halálozások 40 százalékát.

Ezért talán az életmódváltásnak van a legfontosabb szerepe, ezen belül is a helyes táplálkozás elsajátításának. Az elhízás a XXI. század egyik legnagyobb egészségügyi kihívása, többé már nem tekinthetjük pusztán egyszerű problémának. Az egészségtelen életmód következményei hatalmas méreteket öltöttek, világszerte a felnőttek több mint egynegyede elhízott, további 35%-a pedig túlsúlyos. A gyermekek esetében sem kedvezőbb a helyzet, mivel a gyermekkori elhízás az utóbbi évtizedekben megháromszorozódott. Mára bizonyossá vált, hogy az élelmiszeriparban használt adalékanyagok - egyéb más káros hatásuk mellett – jelentősen növelik az étvágyat, önmagukban is hizlalnak.Az elhízás összetett probléma, kialakulása számos olyan – egymással összefüggő – tényezőnek köszönhető, amelyek az energia-egyensúlyt és a testsúly fenntartását befolyásolják. Bár a tudományos eredmények lezárása még nem végleges, de feltételezhetjük, hogy az elhízás és a túlsúlyosság genetikai, környezeti és pszichológiai tényezők összetett kölcsönhatása következtében alakul ki. A gének, felelősek az energia termelésének, fogyasztásának és szabályozásának biokémiai útvonalaiért. A környezeti tényezőkhöz tartoznak az életviteli szokásaink:a hosszú órákon át végzett ülőmunka, az olcsó, gyors kalóriadús ételek, a közlekedés elkényelmesedése, valamint az otthoni tv-nézéssel, számítógépes játékokkal eltöltött idő és az iskolában a sportot és testmozgást háttérbe helyező oktatás politika. Pszichológiai tényezőkként pedig fontos megemlíteni az étkezési szokásokat befolyásoló negatív érzelmeket mint - az unalom, a szomorúság vagy a harag, amelyek gyakran túlevéshez vezetnek. Ezek által alakulhatnak ki az elhízás ismert szervi következményei , szív-és érrendszeri megbetegedések, cukorbetegség, magas vérnyomás és még sorolhatnánk.

Az egészséges táplálkozás, csak akkor bizonyul eredményesnek, ha a felvett táplálék hasznosul. Mivel szervezetünk sokszor nem kapja meg a számára fontos összetételű tápanyagokat, ezek hiánybetegséghez vezetnek, melynek következménye a test sejtszintű kimerülése, ezáltal a szervezet elsavasodása és a betegségek megjelenése. Ennek megszüntetéséhez szükség van életmódváltásra és szervezetünk méregtelenítésére, valamint a védekező funkciójának helyreállítására. A méregtelenítésnek olyan formán kell megtörténnie, hogy az ne viselje meg a szervezetet, valamint a távozott hasznos és szükséges anyagok, mindenképpen pótolva legyenek.

Itt az ideje méregtelenítésnek és az életmódváltásnak:

-  testi gyengeség érzése, főleg savanyú táplálékok elfogyasztása után,
- csökkent testhőmérséklet, hideg kezek és lábak, borzongás,
- végtag- és izomfájdalmak,
- energiahiány, fáradtságérzés,
- gyakran változó nyugtalansági állapotok, ingerültség,
- gyakori, de folytonosan váltakozó tünetek, panaszok esetén,
- ha, megjelenik a székrekedés vagy a bélmozgás lelassulása,
- állandó telítettség érzet vagy fokozott puffadás esetén,
- ha fáj a fejünk, vagy rosszul alszunk.

 

ÉLETMÓDVÁLTÁS WEBÁRUHÁZUNKBAN található válogatott, kíváló minőségű étrendkiegészítők, vitaminok ezt hivatottak segíteni.

 

  Kellemes böngészést, Jó egészséget kívánunk!

 

Csatlakozzon Ön is az ingyenes Életmódváltás Klubhoz és tanulja meg, hogyan veheti kezébe egészségét, boldogságát:

A tagsággal ingyen kaphat százezreket érő tanulmányokat, amiből megtudhatja:

  • A táplálkozás mint gyógytényező
  • A 7 leggyorsabb méregtelenítő módszer
  • Miért nélkülözhetetlen a méregtelenítés?
  • 8 érdekes tény a vitaminokról
  • Makro- és mikroelemek: Miért van rájuk szükségünk?
  • Az 5 leghatékonyabb gyógyító fűszer
  • A 6 leghatásosabb méregtelenítő gyógynövény
  • Mit tanulhat az orvostudomány az alternatív gyógyászattól?
  • Terhesség alatti elhízás - Nem kell kettő helyett enni!
  • Dohányzás rossz szokás vagy függőség?
  • Hogyan szokjunk le a dohányzásról?
  • A sejtszintű táplálkozás
  • ...és még több tucat felbecsülhetetlen értékű tanulmány - ingyen!

Adja meg nevét, legjobb e-mail címét, válasszon egy jelszót
és legyen Ön is tagja az Egészséges életmód klubjának!

*Vezetéknév:
*Keresztnév:
*E-mail cím:
*E-mail mégegyszer:
*Válasszon egy jelszót:
*Jelszó mégegyszer:

 

 

Telefonszám

Ügyfélszolgálat:
+36 (70) 394-8570

Hívható: Hétfő - Péntek: 10-17

 

Kosár tartalma

 

Üres a bevásárló kosár.

 

Csillagozott termékek

 

Jelölje meg csillaggal a szimpatikus termékeket. Majd itt egy kattintással összehasonlíthatja az ár/tulajdonság alapján.

 

Legutóbb nézettek

 

A legutóbb nézett termékek kerülnek ide, amiket össze is hasonlíthat.

 

Kiemelt termékek

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Népszerű Blog témák